klik-klik!

Sunday, April 17, 2011

i met akim (part 2)

salam.

i met akim again!!!!
n this is the 2nd time.
1st time last year.
saya ada post kat entry ni.
kire setahun sekali la saya jumpe artis pujaan hati saya ni.
leh sambut anniversary dah ni..hee~~

actually akim datang perform untuk konsert eksklusif hotlink kat kelantan.
bukan akim sorang la perform.
tomok, black, n shidi pun ada.
sape shidi??
saya pun xkenal sebenarnye.
orang cakap vokalis kumpulan data.
ye la kot..
hihi..

excited sangat2 bila tahu akim nk buat performance kat kelantan.
bangun awal sangat semalam sebab tak beli tiket pun lagi.
nasib baek dapat beli pagi semalam.
pas dah dapat tiket, sempat la bershopping2 dulu.
xplan nak shopping,tapi sekali bila dah masuk parkson, banyak la pulak sale.
rambang mata bila tgk barang2 kat dalam tu.
so,ape lagi.
saya rembat la satu heels.ngeh3..
tapi..yang new arrival.
xde less la.
yang xde less jugak la hati ni berkenan.
sabar je lah.

ok,back to the story.

lepas dah bershopping2,tepat kul 2 petang, saya dah ada dlm ballroom hotel renaissance KB.
get ready for watching the performance.
n their performance sangat2 la best.
tapi satu je yang saya xberapa puas hati.
game banyak buat utk orang laki je..
agak diskriminasi di situ.
ala..game tu bukan suruh joget2 atas stage tu pun.
laki la yang banyak dapat hadiah.
yang paling x puas hati diorang siap dapat handphone tu.
HANDPHONE okey!

at first saya duduk row ke4 cmtu la..tapi paling tepi.
bile artis nak tanya soalan n nak bagi hadiah,dia juz bagi kat orang yang duduk depan.
ini tidak adil!!!!
then,after rest solat asar, saya dengan tidak mengenal erti penat lelah terus mengatur langkah duduk row paling depan.haha...
tak malu gila.
ah...lantak la.
yang penting saya nak hadiah n kalau boleh nak tangkap gambar akim.
tapi...malangnya,akim tak layan pun peminat2 perempuan.
hmm..sedih...
berbeza ngan tomok,ramai gile kot peminat perempuan yang dok jerit2 nama dia n dia memang sporting abes la..
layan je peminat2 tu.
n the best part is bile dia tanye penonton datang dari mane.
saya jerit la datang dari terngganu.
then,dia terus datang dekat saya n tanya saya personally datang dari mana??
saya cakap la terngganu.(walaupun sekarang dok kat kubang kerian..haha)
dia macam terkejut la.dia tanye betul ke??
saya cakap betul la.
pastu baru die percaya.haha
then, bila dia nak tnya soalan kuiz,dia tanye sape nak jawab.
ramai la angkat tangan.saya ni pun punye la bersemangat angkat dari tadi tapi takde sape yang layan.
dan....akhirnya,tomok nampak kesungguhan saya dok angkat tangn ni (agaknya la..haha)
dia pun tanya la soalan kat saya.
nasib baek la boleh jawab.
yeayyyy!!!dapat jugak la hadiah dari hotlink.
tq tomok!!!
(tibe-tibe tersuka kat tomok pulak.)
sape suruh akim tak layan saye nih??haha...
dah.mengarut je saya nih.aishh....











No comments:

Post a Comment