klik-klik!

Sunday, April 24, 2011

finally, my wish come true!

salam..

apa khabar semua???
harap2 semua sihat la ye...(mood tengah excited lagi nih)

you allz ade tak artis kegemaran??
hmm..kegemaran tu mcm tak sesuai sangat.
ok2.
saya tuka.
you allz ade tak jadi die hard fan kepada mana2 artis?
tak kisahlah artis tempatan ke, artis mat salleh ke, artis korea ke, jepun ke, arab ke.
siapakah artis tu??
n apa yang korang buat untuk membuktikan korang ni die hard fanz kepada arits tu??
pernah tak jumpa dengan artis tu?


ok..
dah.
banyak tanya pulak saya nih.

tu sebenarnya muqaddimah kepada entry saya kali ni.
saya memang nak cerita pasal artis yg paling2 saya suka.
sape lagi, kalau bukan AKIM.
n saya rase, kalau you allz pernah baca blog saya nih, mesti you allz dh tau kan??
tak pun,dah nak termuntah tengok entry saya cerita pasal akim.
hehe..
minggu lepas pun saya ada post entry yang saya pergi tengok konsert hotlink akim n tomok.
tapi at that time, tak puas hati sebab tak leh ambik gamba dengan dia.
so, bila saya tahu akim nak datang kelantan lagi hari jumaat nih, saya terus usha pasal konsert tu.
usha punya usha, konsert tu untuk minggu setiausaha.
akim n shahir will perform.
n harga tiket rm 180 n rm 200.
OMG! (terkejut mak, nok!)
tapi saya still rasa nak pergi.
saya try tanya sape2 yang nak join saya,tapi hampa.
tak de sape yang sanggup bayar harga tiket tu semata-mata nak jumpa artis kegemaran diorang.
so, terpaksa la saya pendamkan impian saya ni.
tak de pendam mana pun, tanya jugak sape2 yang nak pergi.
mana tau, ada jugak orang nak temankan.
tapi,sampai hari jumaat tu, memang tak de sape nak pergi.
saya ni sampai tidur tak lena dok pikir nak pergi konsert tu.
then, petang jumaat tu, saya dah macam orang tak betul kat bilik.
nak pergi, tapi xleh pergi sebab xde teman.

tapi akhirnya, saya jumpa gak orang yang nak pergi.
kak sally yang bagitau.
one of fan akim gak.
so,saya pergi beli tiket petang tu n pas maghrib terus masuk ballroom.huhu..
semangat ok.
jumpe 'kawan baru' tu kat situ jugak.hehe
alhamdulillah...
puas hati sangat2 gi konsert ni.
saya leh tengok akim dekat2,leh amek gambar dengan dia, leh mintak otograf ngan die, leh borak2 ngan dia.
happy sangat2!
tak tahu nak cakap camne dah.
rasa macam mimpi jadi kenyataan.

ok,ni some of pics masa konsert tu..
enjoy...


















1 comment: