klik-klik!

Sunday, February 6, 2011

special thanx to my friend

salam.

my blog has new header!!!
heee~~~
happy sesangat.
actually dah 2 minggu lebih dah tukar header baru.
tapi tak sempat nak update pasal ni.

special thanx to my friend, ziha.
dia yang tolong saya buatkan header ni.
nak harapkan saya buat header sendiri,haremm...huhu
saya mana la pandai bab-bab cenggini.

ni antara contoh2 header yang dia buatkan untuk saya..











semua comel.
tp yang paling saya suka yang last sekali.
thanx skali lagi kat ziha..
laen kali boleh tolong buatkan lagi eh..hehe..

4 comments:

  1. iny~~~ aku pon mahooo jugak~~~ sangatla comey~~~~ ajarla aku~~~ ajarla aku~~~ berapa measurement header ko?? aLA...jelesnyer~~

    ReplyDelete
  2. wan: aku x reti pun wat header nih..kawan aku yang tlg buatkan.measurement header??xtau la.hihi..
    tp aku nye width blog 930 px.

    bella: comel ke??tq2..hihi..mintak la ngan kawan aku tu.huhu

    ReplyDelete