klik-klik!

Sunday, July 10, 2011

anda semua kena, mesti, harus tengok cerita ni..

salam..

apa drama TV yang korang suka layan sekarang ni??
tahun lepas semua dok layan nur kasih kan??
sekarang ni baru habis usim nora elena.
apa lagi eh cerita yang korang layan??
tak termasuk drama sinetron indon la.
kemon la...sinetron-sinetron indon ni bukan main berlambak lagi sekarang kat tv.
boleh kata 2,3 channel dalam satu masa tayangkan sinetron indon.
sampai naik muak mak!

sekarang ni, ada satu cerita yang baek punya yang saya nak promote.
cerita JUVANA.
cerita ni ada setiap ISNIN, 9 malam di TV3.
actually, saya tak layan cerita ni awal-awal.
so, saya dah miss la episod awal-awal tu.
tapi masa cuti hari tu, my nieces yang promote saya cerita ni.
n bila dah tengok, macam best pulak.
terus addicted.
setiap minggu memang tertunggu-tunggu cerita ni.
nasib baek ada tonton.com.my.
boleh la saya layan episod awal cerita ni.
cerita ni pasal kehidupan students kat sekolah juvana (macam henry gurney) yang dah buat jenayah sebelum ni.
setiap student ada kisah masing-masing.
kisah di sebalik jenayah yang diorang lakukan.
sape2 yang belum tengok cerita ni, u olls boleh tengok malam ni okey...



salam..

No comments:

Post a Comment