klik-klik!

Thursday, March 11, 2010

bosan!


sila nyanyi ikut rentak lagu bengang akim

aku bosan bace lecture notes,
aku rase nk keluar,
sudah lame aku tak keluar shopping,
tapi aku kena study,
sbb exam dh sgt dekat,
aku nak lulus exam kali ni...

haha..aku xde keje...
ubah lirik lagu akim plak..
exam tggal 9 hari lagi..
bangun tido pagi td,jantung dh start berdegup pantas..
tachycardia tibe-tibe..
adrenaline rush la kot sbb dh nk exam nih..
tp seriusly,aku bosan dh ngan rutin harian aku sejak 3minggu ni...
bangun tido,study!
brekfes jap,study lagi!
mandi,pastu study lagi!
lunch,pastu study!
klu ngantuk tido,pastu bangun,study!!!
argh...bosan....
tipu la..xde la study memanjang..
dlm mase tu ade gk la bukak fb,online shopping,ym..
ya Allah..
xsabar nk abes exam!
even aku xready lagi nk exam..
haha..



No comments:

Post a Comment