klik-klik!

Saturday, October 10, 2009

luahan hati kecilku.....



saya amat sedih hari ni....
sedih sgt2...
teramat sedih...
terasa sgt2 ngan seorg kwn...(yg aku aggp as my besfren)
but maybe he doesn't think as i think now...
nape die wat camtu???
apa gunanye kwn??
kwn hnye mase kite susah...
bile dh snang,trus lupe??
cmni ke erti seorg "kawan"?
mungkin aku emo sket mlm ni...
but,aku dh thn perasaan ni dr tghari td lg...
aku try hepikn diri..
hang out ngn kwn2 aku..
tp,dlm hati,Allah je yg tahu...
mlm ni,aku kalah ngn perasaan aku sdri..
ya ALLAH...
Kau kuatkanlah hati hambaMu yg lemah ini....
mungkin ni dugaan yg Kau berikan kpd aku utk btol2 menghargai nilai persahabatan..


4 comments:

  1. huhu..iny....aku nk m.maaf gk..
    mcmnla ak leh lupa=((( sori iny....
    huhu

    ReplyDelete
  2. ho...mu mmg ptut mnta maaf..huhu...
    xpela kema..mu terlupa bkn sngaje.

    ReplyDelete
  3. ak syg mu inyyy!!huhu..
    ak makin pelupa la skng=(
    takut plop dimentia huhu..

    ReplyDelete
  4. nhye mu ni...
    ade tnde2 tuh..
    dh la skmo cramp...:P
    ooppss...xbek la aku nih.

    ReplyDelete