klik-klik!

Saturday, January 23, 2010

rindu lah!

salam...
sempat lg rupenye aku meng'update' blog di masa2 genting nih..
(cewah...bukan genting highland ye!!)
mase2 genting nk exam la..
tggl 7 hari je lg...
tp dh gian sgt nk menaip,sggup berenti bace note,
bkk laptop n jariku mula menari2 di ats keyboard ni utk taip dis entry..

back to the title,sape yg aku rindu??
dlm 2-3 hari ni mmg dok tringat die je..
denga lagu menggegar dunia(adam n stacy) xsah xingat die..
bile dengar citer psl rama2 (smlm mase trial exm kat surau ade pengisian bercter psl rama2)
pun teringat kat die..

i miss my anak sedara la...
irdina fatihah (dina)..ank kakak aku..
yg sgt byk ckp,byk tnye,suke nyanyi n joget...
(agaknye mcm cik su die ni jugak kot..hehe..)

last month,jumpe die..
asyik sruh psg lagu die je..
bile mase die ade lagu nih??haha..
"ciksu,nk dgr lagu adam ngan ......adam ngan sape ciksu??",sambil hlur hp kat aku..
"adam ngan stacy??"aku tnye die blk..
"ha..adam ngan stacy"
aku psg je lagu tu,terus berjoget2
n jerit "adam,stacy..gabung,meletup!!oh!!"(dh la pelat..aku gelak je dnga..)
pastu slow down sbb xbrape ingt lirik die kot..
pastu,"ooeeiiooeeiiooo...kite berdua,bersama,sama,menggegar dunia!!"
(yg bersama,sama tu,bkn maen lg kuat die ulang sama tu..)
si adk nye plak xbrpe pndi ckp lg,dok aaa..ooo...je la..

lagi satu benda,klu dnga lagu rama2(ella)
suke btol die ngan lagu ni..
nynyi dh la pelat...
rama2 jd "nama2"..
bile aku tgur bukan "nama2","rama2"..
die trus jerit..."bukanla!nama2 la!!!"
haha...adoi..mane leh nk lawan dak kecik..
biar je la..
(aku dulu pn same je..)

saje je nk melepaskan kerinduan kat sini..
bubbye!!
-end-

dina n izzah..(sexy btol bikini si dina ni..=))

No comments:

Post a Comment